Magneziu pentru migrene

Magneziul este un mineral esențial de care organismele noastre au nevoie pentru a funcționa corect. Poate îmbunătăți sănătatea oaselor, stabilizează tensiunea arterială și poate ajuta la menținerea unui ritm cardiac sănătos și a funcției nervoase. Printre simptomele de a fi scăzute de magneziu se numără oboseala, pierderea poftei de mâncare, greață, crampe musculare, furnicături și contracții musculare.

Magneziul scăzut este, de asemenea, legat de dureri de cap și migrene. Se estimează că multe persoane nu obțin suficient magneziu prin dietele lor. Un studiu a descoperit că aproximativ 75 la sută dintre americani nu obțin suficient de magneziu. Magneziul, și în special oxidul de magneziu, este uneori utilizat pentru tratarea și prevenirea migrenelor.

Tipuri de magneziu

Există mai multe tipuri de magneziu, care sunt uneori folosite pentru a trata diferite afecțiuni. Magneziul nu este ușor absorbit de corp fără a fi legat de o altă substanță. Din această cauză, suplimentele au adesea magneziu combinat cu alte substanțe, cum ar fi aminoacizii.

Cele mai frecvente tipuri de magneziu utilizate în suplimente includ:

  • oxid de magneziu, care poate conține niveluri ridicate de magneziu și este adesea utilizat pentru tratarea migrenelor
  • sulfat de magneziu, care este o formă anorganică de magneziu și numai cantități mici de supliment pot fi absorbite în organism
  • carbonatul de magneziu, care are niveluri ușor mai mari de magneziu și este mai probabil să provoace tulburări gastrointestinale
  • clorura de magneziu, care este absorbită cu ușurință în organism
  • citrat de magneziu, din care cantități mari pot fi absorbite în organism; este adesea folosit pentru a induce mișcări ale intestinului

Magneziu și migrene

Cercetări semnificative au arătat că persoanele cu migrene au adesea niveluri mai mici de magneziu decât cele fără ele. Un studiu a descoperit că aportul regulat de magneziu a redus frecvența atacurilor de migrenă cu 41,6 la sută. Alte cercetări au arătat că administrarea suplimentelor zilnice de magneziu poate fi eficientă la prevenirea migrenelor legate de menstruație.

Oxidul de magneziu este cel mai frecvent utilizat pentru a preveni migrenele. Puteți să o luați sub formă de pastile, cu o doză generală recomandată de aproximativ 400 până la 500 de berbeci pe zi. Magneziul poate fi administrat intravenos sub formă de sulfat de magneziu.

Deoarece magneziul este un element natural și este necesar pentru sănătatea noastră, poate fi un tratament sigur pentru migrenă. Acest lucru este valabil mai ales în comparație cu medicamentele pentru migrenă, care pot veni cu reacții adverse mai severe.

Efecte secundare de magneziu

Magneziul este, în general, considerat sigur de luat pentru majoritatea oamenilor, dar luarea acestuia poate duce la unele reacții adverse. Cele mai frecvente reacții adverse sunt crampe abdominale, vărsături și diaree. Dacă aveți aceste probleme, puteți încerca să scădeați doza pentru ușurare.

Un alt efect secundar comun al magneziului este scăderea tensiunii arteriale. Dacă aveți deja tensiune arterială scăzută, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a lua regulat magneziu.

A lua prea mult magneziu poate duce la o acumulare periculoasă și poate duce la efecte secundare grave, cum ar fi:

  • bătăi neregulate ale inimii
  • tensiunea arterială nesigură
  • respirația încetinită
  • comă

Din acest motiv, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe să luați magneziu pentru a vă întreba cea mai bună doză pentru dumneavoastră.

Alimente care conțin magneziu

Pentru cei care nu doresc să ia suplimente, unele alimente conțin natural magneziu.

Verdele cu frunze întunecate, cum ar fi spanacul și pudra sunt unele dintre cele mai bune alimente pe care le puteți mânca. O cană din oricare conține între 38 și 40% din valoarea zilnică recomandată a magneziului.

Alte alimente care conțin magneziu includ:

  • semințe, cum ar fi semințele de dovleac sau de dovlecei
  • migdale
  • macrou, ton și pește Pollock
  • iaurt sau chefir cu conținut scăzut de grăsimi
  • fasole neagră și linte
  • avocado
  • smochine
  • banane
  • ciocolata neagra

În timp ce suplimentele pot oferi un impuls puternic, cel mai bine este să vă concentrați pe obținerea magneziului prin dieta dvs. prin încorporarea alimentelor cu densitate de magneziu.

Riscuri potențiale

Anumiți oameni nu ar trebui să ia magneziu, în special cei cu afecțiuni medicale preexistente. Aceasta include cei care au:

  • tulburări de sângerare, deoarece poate încetini coagularea sângelui
  • diabetul, deoarece diabetul slab controlat poate afecta modul de depozitare a magneziului în organism
  • blocarea inimii
  • probleme renale, inclusiv insuficiență renală

Dacă aveți afecțiuni digestive, cum ar fi o boală inflamatorie intestinală sau o infecție a stomacului, adresați-vă medicului dumneavoastră înainte de a lua magneziu. Aceste condiții pot afecta cât de mult absoarbe magneziu.

Magneziul poate interacționa, de asemenea, cu alte medicamente, inclusiv:

  • antibiotice
  • diuretice sau pastile de apă
  • relaxante musculare
  • medicamente pentru inimă

Dacă sunteți gravidă, consultați medicul înainte de a lua magneziu. Pentru femeile însărcinate, se consideră în general sigur să ia 350 – 400 miligrame berbeci de oxid de magneziu sub formă de pastile în fiecare zi. Nu este sigur să luați sulfat de magneziu intravenos, deoarece aceasta este asociată cu subțierea oaselor la făt .

La pachet

Când este luat în doze sigure, magneziul poate preveni în mod eficient migrenele pentru multe persoane. Deoarece magneziul are, în general, mai puține efecte secundare decât medicamentele pe bază de rețetă, poate fi o opțiune mai potrivită.

Dacă întâmpinați migrene pentru prima dată sau au crescut în severitate sau frecvență, solicitați ajutorul medicului dumneavoastră. Acestea vă pot ajuta să determinați cât de mult trebuie să luați magneziu și ce alte opțiuni de tratament să luați în considerare.

Leave a reply